Du vil modtage en faktura fra os efter din bestilling. Denne faktura dækker enten resten af igangværende kvartal, eller næste kvartal, afhængigt af hvornår du bestiller. Når vi har registreret betaling af fakturaen , sender vi dit produkt.
Herefter betales der kvartalsvis.
Ved tilmelding til betalingsservice er betaling gebyrfri.
Når du har afgivet bestilling, vil vi bekræfte din ordre på mail. Hvis du har et eksisterende nummer, der skal beholdes, vil vi kontakte dig for nærmere info.
Efter ordremodtagelse sender vi produktet hurtigst muligt, med hensyntagen til ønsket opstartsdato.
Du vil modtage en faktura fra os efter din bestilling. Denne faktura dækker enten resten af igangværende kvartal, eller næste kvartal, afhængigt af hvornår du bestiller. Når vi har registreret betaling af fakturaen , sender vi dit produkt.
Herefter betales der kvartalsvis.
Nummerflytning:
For abonnement med nummerflytning afhænger det af bindingen hos det nuværende teleselskab. Du vil blive kontaktet af os, for nærmere info.
Ja, du er altid velkommen til at ringe eller skrive til os. Ønsker du besøg af en tekniker, kan dette bestilles under menupunkt starthjælp.
Vi værdsætter personlig kontakt og nærvær. Vi tilbyder derfor telefonisk rådgivning, for rette løsning og installation. Vi kan også tilbyde teknisk assistance til andre produkter i dit hjem.
Nej, alle simkort leveres aktive, uden kode og klar til brug.
Ja, du kan få personlig kontakt dagligt i åbningstiden. Hvis vi er optaget på telefon, kan du sende en sms, eller lægge en besked på svareren, så vender vi hurtigt tilbage.
Det forudbetalte abonnement kan til enhver tid opsiges til udløb af igangværende periode. Du kan ringe eller udfylde kontakt formular.